Igen

Igår trodde jag på allvar att lin magkatarr skulle kosta mig livet. Men icke, jag klarade mig även denna gång.
Idag är det bättre, men så har vi ångesten och yrslet istället.
Jag blir så förbannat jävla trött!!

Snart ska jag åka till vc och antagligen få mig några tillsägelser om att ändra min livsstil, gå ber i vikt och ändra mina kostvanor... Kul, betala 150kr för att få höra sådant man redan själv har konstaterat...
Men jag tänkte faktiskt även ta upp mitt psykiska mående också.. Så vi får väl se vad som händer helt enkelt.

Efter det så ska jag hem och jobba, och förhoppningsvis hinner jag även att städa ur min bil.

Till kvällen kommer älsklingen hit igen (vad skulle jag göra utan henne???), och jag ska bjuda på kalops. Det är nämligen kokt mat som gäller för fröken Svensson...

Snart ska jag sätta mig i bilen och köra mot vc...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback