Klockan tickar

Alla vet att jag för lite mer än 1 år sedan hittade kärleken i mitt liv <3
Jag hade innan levt i många år i förhoppning om att ha träffat den rätta, gång efter annan.
Men jag bevisade mig fel varje gång.
Hur som helst, tiden rullar på!
Och våra planer bara växer!
Det vi arbetar för är:
Resa till NY, Paris och Korea!
Jag måste ju visa U mitt hemland! <3

Vi har bestämt oss för att vi ska gifta oss också!! <3
Det ska bli ett stort bröllop med vackra klänningar :D

Ett hus står också på listan ;-)

Slutligen, trumvirvel.....!!!
Vi har bestämt oss för att vi ska försöka få barn ihop! Och antagligen så blir det jag som ska bära barnet <3

Så vi får se hur det går ;-)

Sen har jag varit på en anställningsintervju, ett jobb jag verkligen vill ha. Så nu håller vi tummarna! :D

Just det, alla saker vi har gjort under det här året trodde jag aldrig att jag skulle våga göra efter kraschen.

Jag har bland annat varit på en spelning där de vill att jag ska provspela. Det är ett band i Stockholm. Sen har jag lite halvdant startat ett band i Nyköping, och fått två andra förfrågningar om musik dels online och även en revy.
Revyn tackade jag dock nej till..

Just det, jag går en utbildning om administration, löner mm. Min ambition är inte att alltid arbeta på golvet, utan att ha mer ansvar. Och det är dit jag är på väg!

Mitt liv har varit på paus i 3 år, och jag har äntligen börjat få kontroll på det igen. Så nu är tanken att sparka igång den här festen!

All kärlek åt oss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback